Min dag med Julia

Nu har jag märkt att det var ett tag sen jag skrev här också men tänkte att jag kunde göra det nu när jag ändå tänker på det.

Idag har jag alltså lekt med Julia, den bästa dagen på 4 månader för mig enligt hon.
Vi har pratat en massa skitsnack som vi brukar göra och så har vi ätit glass. En jävla massa faktiskt, vi åt upp allt på Sibylla så när vi var klara så rullade vi till Åbyvalen och mätade oss något extremt.
Julia har även gjort mitt historiska arbete i historia som skulle vara inlämnat för några månader sen men nu jävlar! Eller hon gjorde inte det som jag hoppades på... hon mer gav mig tips om hur jag skulle göra.. helt meningslöst faktiskt. Men vi får ge henne en chans trots att hon går samhälle.
Jag skriver även i bloggen för hennes skull för hon tvingade mig att göra det, men man ställer ju upp för en gammal 9:are.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt, men jag fick G på matte nationella och jag är stolt nog över det faktiskt :D

Men nu har vi älskling i telefonen så kan inte skriva mer onödiga saker, tjohej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0