Hönsägg

Godmorgon allesammans.
Nu sitter jag här 08.46 och ät fit for fight som man uttrycker sig på den härliga språket engelska.
Jag sitter just nu hos Sara och ska snart ta bussen till hennes skolan med Muppen och se hur min lilla älskling har de på sin pluggis skolan. Här har man studie dag och jag väljer att åka till skolan. Jag måste sakna skolan rätt mycket efter musikalen alltså.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva faktikst, bara att jag sitter här och försöker komma på något att göra så tiden kan gå. Jag funderar på att göra en fågelholk av plast skedar, men vi får väll se om jag får tummen ur röven och gör det. Den sitter
rätt hårt faktiskt, råkade somna så igår....

Men vi ses snart i en tv närman dig ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0