Dirr från tha bed

Godmorgon alla människor :)

Just nu ligger man i en sunking säng och luktar svett och bredvid mig luktar något värre, gissa vem? Jodå det är Sara :D

Igår blev det då Ängeholm iallafall, kommrer komma upp massa super sexiga bilder på mig och Stuhr, ni kommer bli häpnade och erigerade... men de är så jag rullar helt enkelt.

Jag och Stuhr lyckades gå helt åt helvete fel igår i Ängelholm... vi kom inte alls till Mcdonalds som vi hoppades på, vi kom till något skumt områden där det var något som kallades hus, hel skumma grejor faktiskt. VI fick ingen hjälp från omvärlden heller för dom bokstavligen sög på att förklara deras egna stad. Men efter ett räddande samtal till allas favorit mupp så kom vi fram och jag trodde hon skulle skalla mig men så var det inte. Hon var för liten :D

Men jag och Stuhr hade massa skoj på vägen ! Vi såg typ gräs och  cyklar och även skum. Det är inte många som har gjort det.

Därefter blev det då Future Idiots  spelningen, den var rätt nice trots att de sabbade på Blink 182 medleyn för medhörningen gick åt helvete. Men strunta i det! Vi fick iallafall titta på världens tre sämsta ståupp komiker! Folk kastade Cola burkar på dem och jag skrattade som Dr. Evil i Austin Powers, ni vet den tuffa killen ? ;)

Yes yes, nu ligger man alltså här i sängen och klockan är 09.05 exakt, det ändrades precis på datorn, blev chockad, hamnade nästan i en koma eller iallafall i en förkylningen.

Vi får väll se var dagen tar en, än så länge har den varit helt fuckad, det med klockan skrämde skiten ur mig.

Men nu ska jag byggga ihop en bokhylla som heter Billy och pussa på Sara.

Hejdå från mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0