Dagens Fail: Robin

Nu jävlar ska jag komma igång med bloggandet igen :D men tror ej att de kommer bli lika långa inlägg. Man får ju kramp i fingrarna och sliter ut tangentbordet.
Men just nu sitter jag här och dunkar Toto, fråga mig inte varför egentligen. Jag skyller på estet.

Idag har jag gått.
Så kan man väll sammanfatta min dag?
Jag har gått över en mil lite överallt i Klippan med Robin och vi har haft riktigt kul :D

Vi har köpt oss polska horor och fått en boll att flytta iväg..
Robin har även failat något extremt och jag trodde jag skulle dö av skratt. Ska försöka förklara så alla kan skratta med.
Vi var i skogen vid ån i våra Rambo kläder och lekte tuffa så var Robin ute på en liten ö och han hade gett sig fan på att han inte skulle hoppa tillbaka på samma sätt som jag hade gjort. Så först försökte han bygga en bro... det slutade med att han doppade sin fot i vattnet två gånger och jag skrattade. Efter massa svårdomar från Robin och skratt från mig så lyckades han hoppa tillbaka på land på ett annat ställe. Jag blev sur för där inte var något fail..
Men som tur är så var Robin tvungen att hoppa ut på stenarna igen för han skulle ju försöka förstöra bron. Inget failandet nu heller. Sen så hoppade Robin från alla stenar och rakt upp i min famn och samtidigt som han gjorde det så sa jag "Lite besviken på att det inte blev någon fail" och just då, just då så halkar han med ena foten rakt ner i vattnet och sätter sig ner och jag skrattar så mycket att jag blir nästan knäsväg. Sen när han försöker ställa sig upp så ramlar han på en rot ner på marken och gör samma sak när han ställer sig upp igen.

Jag skrattade massor iallafall.

En del av min dag det alla. Jag har även fått sommarjobb, som dagis fröken på Täppan ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0