Bound together, forever and ever.

Hejsan hoppsan din myra här är jag.
Idag är det då alltså torsdag och min tanke idag var att absolut inte göra någonting.. men blev det så? Ack nej som en mås hade sagt..

Jag började dagen på bästa sätt iallafall, hemma hos Sara med henne i sängen :)
Så jag gjorde min morgonrutin, pussade på henne och sa hur mycket jag tycker om henne och sen åt vi frukost.

Skolan flöt förbi som en säl i en gunga, alltså helt strålande. Slutade två istället för fyra, men lämnade jag skolan för det? Nej då, då satt jag kvar till halv fem och snackade med Linus och Mille om massa trams, men kul var det.
Sen följde Linus med mig hem och vi tittade musikalen fast i engelskt format, vi får inte nog av den!

Han stack vid 6 och då trodde jag att jag skulle få chansen att pusta ut lite och njuta av min ensamhet.
Men så fel jag hade, då ringer Stuhr och får ut mig i denna sommardag. Vi promenerade massa och fulade oss så in i helvete. Back in action eller vad? ;)

De var då vi kom på de härliga uttrycket som gjorde att vi vek oss av skratt, "bound together, forever and ever."
Frida sa det första orden jätte seriöst och sen kom jag på det mest oseriösa sättet man kan och sa resten. Massa skratt alltså ;) sen failade vi med en cola burk och klubba.. sjukt besviken..

Sen mobbade vi Alex en massa och hade en nedrans skoj.
Känns skönt att vara tillbaka i det sociala livet nu igen.

Men detta var allt för mig ikväll, nu ska jag duscha och sen nanna kudde. Fest imorron ju ;)

Pusshaj. <3

Kommentarer
Postat av: Frida

back in action är bara förnamnet!! :D

2009-05-18 @ 23:21:58
URL: http://fridastuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0