Äventyr, dans och droger

Då skriver man blogg då för Christel Enbent tvingade mig -.- och för jag vill göra det :D
Tänkte ta och berätta om min trevliga dag idag då. Hade som vanligt massa skoj i skolan idag, men har så dåligt minne så minns inte riktigt allt skoj som händer men lovar att skriva ner det jag minns så jag kan vissa för alla att er klass suger och jag har den bästa :D

På lunch rasten var jag och Muppen på ett litet äventyr iallafall, vi stack till gynekologen :D jag hade dragit på mig något skit i helgen så jag fick en tops i snoppen men eftersom där var så mycket så fick det ta en toaborste, nu ser det typ roligt ut när jag kissar :D kommer film på youtube sen ;)

Nej så var det inte alls... vi var inte alls hos gynekologen men hade varit skit skoj om vi hade varit det :D
På vårt äventyr fick Muppen väldigt ont  i rumpan, vi behöver inte gå in på detaljer där ;P
Sen säger jag bara en sak :
Va sa du ?!

Bara Angelica som fattar men det var skit kul iallafall ;)

Sen på gympan skulle jag och Angelica tävla på rullbanden, jag ägde ju självklart ut henne ;) men vad hade någon förväntat sig egentligen ?

Sen så hade vi dans med musikalen, snacka om ändringar dom gör hela tiden... Och vi har premiär i slutet av april iallafall, då vill jag att alla ska komma dit och höra de vackra sångerna :D

Jag hade även utvecklingssamtal idag, gick väll bra tyckte jag allt :D kunde ju varit värre och bättre så de gick lagom helt enkelt .

Sen så fick jag pizza när jag kom hem för mina föräldrar tycker om mig mycket :)

Då har TobbE blivit beroende av tabletter, eller inte än men det kommer ju sen sakta men säkert.
Mer detaljerat av det kan ni ju få senare

Drain the pressure from the swelling,
The sensations overwhelming,
Give me a long kiss goodnight and everything will be alright
Tell me that I won't feel a thing
So give me Novacaine


Här kommer en liten film på en sjukt lång död orm :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0