Blogga?

Hejsan allesammans :)

Blogga... hmm... det gör man väll för man ska berätta vad man har haft för sig sen senast? Men tänk om man inte har gjort något speciellt? Ja, idag gick jag i skolan som större delen av året och sen kom jag hem och tittade på tv och åt Frosties...
Är det verkligen det folk vill läsa? Folk vill väll läsa intressanta saker? Hade typ varit coolare om jag skrivit, idag struntade jag i skolan och flydde till Danmark i en kanot och öppnade en Anonyma Alkolister klubb i Helsingör? Det hade ju varit intressantare.. men jag hade ändå klämnt in att jag åt frosties för det är gott ;) Flingor funkar i alla åldrar, särskilt när man får med sig en leksak också. Då har man en tråkig dag räddad. Men nu har jag inte tråkigt så då kan jag skänka min leksak till någon som har tråkigt eller afrikanarna som kommer imorgon. Tror man skulle ge de 200kr så de kunde sprida AIDS vidare eller nåt... eller kanske ge dom en utbildning? Men hellre vara musiker än att ha en utbildning, så dom borde ge 200kr till alla oss som hellre är heltidsmusiker än att gå i skolan. Ska ta fram detta förslag imorgon när vi ska spela med dom. Men för 200kr kan jag få massa roliga saker för, så tror jag behåller mina slantar i min gris så får dom tjäna pengar på annat. De kan ju alltid panta burkar, fast då kanske Bosse slår ihjäl dom. Men vad gör man inte för lite pengar egentligen som Yassir Arafat brukar säga. (jag googlade hans namn så jag inte skulle skriva fel) Nej vet inte om han sa det, men hade varit skoj om han sa det på svenska. Men nu är han död så rest in peace.

Men tjohej, här skrev jag ett jätte ointressant inlägg men ändå intressant. Måste ha varit Frostiesen...


Jag har typ stor brist på låtar jag vill lära mig så om någon vet någon trevlig låt man kan lära sig på gitarr så skriv :)
Här kommer en bild från när jag var med i tv, vi hade mer tittare än Melodifestivalen ;)

tv

Kommentarer
Postat av: Idaa

Man skrattar läsandes igenom din blogg :)

2009-03-18 @ 21:14:39
URL: http://idaaalltochlitetill.blogg.se/
Postat av: Stinis :D

HAHAH jadu, tobbe! Din blogg är faktiskt bra! Så vinner du så förtjänar du det :) Fortsätt med ett bra jobb! :)



haha ja, mer tittare än melodifestivalen, eller hur! ;D

2009-03-18 @ 21:39:49
URL: http://kartsman.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja tobbe, jag tror nog att du har fått AIDS nu, särskilt när du fick stå så nära och sjunga tillsammans med dom, dom kanske andades AIDS på dig? :O Och mer ska du får ikv.. stackars dig.. btw, den kanalen är super, brukar kolla varje dag faktiskt! OHNEJ, jag måste ha blivit senil, den kanalen finns ju inte längre.. PUSSTOBBE :D

2009-03-19 @ 17:20:29
URL: http://angelicaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0