This is the life

Gokväller alla trogna läsare. Idag måste jag göra er lite besvikna... jag har ingen fantasi till att komma på något roligt eller något sånt idag. Så jag bara skriver på om min dag så märker väll du själv om det rycker i läpparna eller näsborrarna...

Idag är det alltså torsdag, då stor gympa och ensemble på schemat. Två lektioner där det brukar vara stor suck på i vanliga fall. Men idag var det faktiskt riktigt skoj på båda. På gympan spelade vi basket och att säga att jag ägde ut alla är väll en liten överdrivt. Men Angelica sög verkligen och då skojar jag inte.. Hon var nog den som sköt mest på mål och gjorde minst mål.. det är inte lätt i detta samhälle där längden spelar så stor roll.. på både det ena och det andra ;) Wilma var också lite allmänt psykad, visste inte att basket var en sport där man slänger sig på människor när dom har bollen xD

Sen blev det då ensemble då alltså, lektion då vi spelar som ett litet band. Jag, Linus och Carl började spela This is the life - Amy Macdonald, sen mitt i allt så började Anton och Tobias spelade med. Fy fan vad roligt det var. Förresten, den låten är riktigt bra måste jag bara säga till alla. Den skiljer sig stort från sån musik jag brukar lyssna på men den är najs som fan faktiskt.

Efter skolan kom ju min absolut favorit människa hit direkt från Munka Ljungby, Sara Roos, min söta lilla flickvän. Hon hjälpte mig att plugga på naturkunskapen och smart som hon är så fattar jag faktiskt lite mer än innan. Hon är perfekt helt enkelt :)<3

Vi har även en ny låt som passar oss som ankan i kylen, Green Day - I don't want to fall in love. Helt klockrent tycker jag faktiskt :D

Detta får nog vara allt för mig idag, hade tänkt lägga ut en film på This is the life live men den filmen jag vill ha är visst omöjlig att titta på nu på grund av rättigheter och annat mög, homo säger jag bara...

Så istället kommer en film på en kille som gör att man vill slänga sin gitarr men även kämpa på så in i helvete.




Så alla där ute, ät en glass och slicka på era knäskålar tills nästa gång jag skriver något :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Vem va det som skicka this is the life till dig i typ sommras? ;)

2009-03-28 @ 10:00:39
URL: http://fridastuhr.blogg.se/
Postat av: Frida

Vem va det som skicka this is the life till dig i typ somras? ;)

2009-03-28 @ 10:01:02
URL: http://fridastuhr.blogg.se/
Postat av: Frida

somras*

2009-03-28 @ 10:02:07
URL: http://fridastuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0