Star For Life

Idag har Star For Life varit på skolan, fy fan vad härliga människor och vilken känsla de hade i sång och dans.. Varför kan inte vi stela svenskar känna likadant? Nej, detta var en tuff upplevelse. Helt sjukt han som sjöng bas säger jag bara.. Sen tenoren var riktigt härlig när han berömde oss för vår opera :P
Här kommer en liten beskrivning om vad Star For Life är, snodde allt från Ida ( http://idaaalltochlitetill.blogg.se/ )eftersom jag är lat ;)

Star for life är en organisation som jobbar för att förhindra att HIV och AIDS sprids hos framförallt ungdomar, dom lär dom hur man kan säga nej och att dom helt enkelt ska följa sina drömmar. Star for life har då skolor i blandannat sydafrika och man kan säga så här, jag e såå sugen på att åka ner där och få mitt projektarbete i 3:an baserat på att hjälpa projektet att växa!
Ungdomarna som föresten sjöng i kören va sjukt duktiga och även fruktansvärt sociala, så den här dagen var tipp topp.
Om ni vill läsa mer om Star for life projektet tycker jag ni ska gå in på http://www.starforlife.org/document.asp


Så vi sjöng alltså med dom i skolan på torget idag, gick riktigt bra faktiskt.
Sen var vi med och sjöng med dom på Snyggatorpskolan, mycket trevligt :D

Min flickvän har också hunnit att vara här, trots de bara var för en kort stund. Hon tittade på när jag failade en massa när jag skulle göra nudlar och annat. Men sen faila hon när vi skulle gå till bussen och då var det jämnt tycker jag :) oh vad jag tycker om dig :) du gör mig så glad <3

Imorgon är det fredag och då är alla lediga! Eller vänta... hmm.. hur var det? Nej alla vi esteter som ska vara med i musikalen är ju och dansar från 09.30 till 16.30... Jippie ! ...suck...

Här kommer tre bilder från idag:




http://hd.se/klippan/2009/03/19/deras-saang-hjaelper-barnen-i/  <-- Läs mer här

Kommentarer
Postat av: sara

Men tobbe, du failade typ fyra gånger mer än mig.. Så det är inte alls jämt ;)

Men jag tycker om dig ändå ;D <3

2009-03-20 @ 09:47:44
URL: http://saararoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0