Slaktar priset och underbar dag

Tjena :)
Här kommer komma ett riktigt jävla långt inlägg, så de är bara att pela sig i ögonen och springa på toa innan du börjar läsa detta ;)

Vi börjar med min onsdag, skola som vanligt. Alltid lika skoj så vi går inte in på mer detaljer där tycker jag ;)

Så vi går direkt till när skolan tog slut :) då följde Muppen med mig hem och vi åt mackor, massa skojiga grejor hände då faktiskt. Jag visade henne att man fattar allt mycket lättare med ljud istället för att förklara med ord och vi hade massa skoj med storlekar :P vi kom även fram till att jag hade världens sämta håll känsla.... -.- jag satt vid mitt köksbord och sa att jag lätt kunde kasta två smörknivar från min stol ner i vasken, den första satt jag helt perfekt. Så då blev jag lite kaxig och sa att jag skulle klara den andra hur lätt som helst ;) men så klart failade jag... Jag träffade mitt på kanten av vasken och kniven flög till marken som en elefant som hoppar från ett flygplan. Det kom Nutella över hela mitt golv -.-

Sen fick vi ju invänta Robin, sakta men säkert så kom han hem till mig, lite segare än vanligt bara :) så då gick vi till ICA för jag skulle köpa dricka till min renade vatten som jag hade på en flaska som där inte skulle vara vatten i egentligen.
Ni fattar vad jag menar :D

Haha Robin blev total dissad på ICA när han tjatade på Muppen att hon skulle vänta utanför med han.. men ack nej, Muppen vandrade in med stolt på ICA för att kunna handla sig ett choklad som hon kunde förtära på vägen hem till Emelie. Påvägen hem till Emelie så sa jag till Angelica att jag hoppades på att hon och jag kunde bli KK senare i framtiden, att hon kunde följa med mig hem varje dag efter skolan och jag brukade tänka på det när vi sitter bredvid varandra i skolan och jag brukade tänka så om alla jag satt bredvid. HAHA så korkad hon är så tror hon på mig och blir mer eller mindre lite smått äcklad av mitt förslag :P Men jag och Robin fick oss ett gott skratt iallafall :D

Väll hemma hos Emelie så var där massa folk, vågar inte räkna upp alla för jag är rädd jag ska glömma någon så det skippar vi ;D där snackade dom om push-up bhs och då visade jag ännu en gång om hur mycket lättare det är att förklara med ljud än ord. Man bara schit, schot, sith... Alla fattar det? Men ni får tänka er med trevliga rörelser med händerna också :D Jaqqe satt och tyckte synd om mig för hon tyckte jag såg äcklad ut när jag drack :P fattar inte riktigt vad hon menade, det var ju smaskens :D

Efter ett tag promenade ett gäng halv packade ungdomar mot stationen. Det var ju lill lördag så då är det ju inget konstigt att supa till på en onsdag ;) något man kanske ska göra till en vana? Får tänka på de över en kopp kaffe och ett A4-papper... ett randigt papper ska det vara också :)
HAHA Bengan hade bromsspår i sina kalsonger, måste bara skriva det så jag inte glömmer det :)

Mene... påvägen dit så träffade vi på ett gäng små barn som stod och lekte krig i trädgården, då hände en jätte kul grej :D jag minns inte riktigt vad dom sa eller vad vi sa men minns en sak:

Liten unge:
Jag är faktiskt stark!
TobbE med tuff röst:
Säger du det en gång till så kommer jag och bryter ditt gevär!
Chokad liten unge blir helt tyst


Asså när jag tänker efter så var det rätt taskigt men vad gör man inte på impuls lixom ;) jag lever efter mina impulser helt enkelt :D men det hände faktiskt en rolig grej till. Där kom en tjockis på cykel med sin kompis så stanande jag och pekade på han och sa:

Men kolla, där är sån Mcdonalds unge ju! Det blir Mcdonalds ikväll va? Det syns .

Sen så skrek dom något till Jaqqe och hon svarade:
Sug min blygdläpp!
Tjock Unge:
Sug min torra kuk!


Haha fy fan vad kul vi hade åt det senare :D

På tåget hade vi massa av skoj också, jag drog ju en och en annan musikal låt och det uppskattades mycket, mest av Angelica faktiskt ;)

Väll inne i Helsingborg så blev det ju självklart Mcdonalds ! Fan nu kom jag på att jag hade ju kunnat ta med den tjocka ungen i en påse och rastat han vid fritösen :O
Där gjorde jag något jag aldrig har gjort innan, söp uppe på Mcdonalds xD vem visste att Mcdonalds sprite och vodka kunde smaka så gott ? :D kom på också till alla er som är rädda för att bli tagna på Knutpunkten med sprit, häll det i muggar från Mcdonalds, vem fan misstänker en ungdom med en mugg egentligen ?

Fulla och glada gick vårt lilla gäng vidare mot Tivoli, vi trängde oss fram till David där han stod med sina kompisar :) ibland är det trevligt med folk som står längre fram i kön :D Vakten på Tivoli tafsade på mig! Han trodde att jag hade dricka på mig! :O så dum är jag väll ändå inte ?

Sen blev det massa hoppanade, skrattande, dansande, sjungande, skrikande och sånt inne på Tivoli :P
Det första bandet såg jätte homo ut... dom brallorna var hemska och ha sångarens skrev i huvudet hela tiden var ju inte så trevligt faktiskt, hade hellre sett min mormor dansa naken på scenen... eller kanske inte... hon är ju gammal....

Mellan alla banden så passade jag och Jaqqe på att dansa lite vals, visste inte att jag var en sån grym jävel på att dansa det! Jag ska vara med i På spåret och Let's Dance nästa år med dom stegen ;)

Sen kom band nummer två, Goliath And The Giants. Glömmer alltid vad dom heter så jag letade faktiskt upp namnet och kopierade när jag skulle skriva det nu :P dom var riktigt bra faktiskt :D fast det visste jag redan. Tror jag fick ett plektrum från det bandet, inte helt säkert .

Och därefter kom band nummer tre, fy fan säger jag bara ! Fan roligare att lyssna på en mikrovågsugn i tre timmar med en ost i som smälter! Riktig bajs musik och så knuffades dom mycket :( Angelica fick sig en rejäl smäll men sen stod jag som en ring runt henne och skyddade henne så hon inte skulle råka ut för mer missnöjen den kvällen :P

Det fjärde och sista bandet kom sen, Paxcow!
Då jävlar röjdes det en massa och sånt trevligt, jag hade gett mig fan på att vinna röjar priset och det gjorde jag typ, jag vann ju slaktar priset :D det hörs mycket tuffare så jag är mycket stolt över det.
Jag hoppade upp på scenen igen och då blev gitarristen och basisten sura på mig och började knuffa på mig.. dom trodde jag hade förstört bas introt men sen fick jag reda på att basisten bara hade varit dålig :P Så haha på den !
Jag gjorde även min första stage dive ! Den failade.... jag landade på Rajja och Robin och båda ramlade på marken.. ni är visst klenare än jag trodde . Jag sjöng med på alla låtar och det gjorde en tjej med som kom fram och pratade med mig efter dom hade spelat:
Hur fan känner du till Paxcow och hur kan du alla deras låtar?
Jag:
Min bästa kompis spelar i Future Idiots som känner Alex som spelar trummor i Paxcow.
Hon:
Aha okej... själv har man knullat basisten i 4 år


Haha tyckte det var så jävla klockrent !

Efter deras spelning så blev det till Knutan igen och ännu en gång en runda in på Mcdonalds och beställa sig en fet mugg vatten ! Mums säger jag bara.
På tåget hem sjöng vi massa Disney låtar och allas röster bara failade totalt, det är så det ska vara på hemvägen :D


Jag tackar för en riktigt jävla rolig dag och alla som var med ! :D <3


Det ändå som hade gjort det hela bättre hade varit om Sara också hade följt med också :)<3

På tal om Sara så kan jag ju berätta om min torsdag nu :D
Jag hade skit skoj i skolan, hörs som om jag kommer skriva det mycket men det är ju sant.
Jag och Christel slogs på matten idag, jag kan erkänna att jag förlorade idag, men tar igen det imorron din jävel !

Efter skolan så kom Sara hem till mig, vi åt Diggi och tittade klart Twiligt, idag var det jag som somnade :P
Jag vet inte vad det var för speciellt idag men allt var så himla perfekt.

Sara Roos, du har gjort mig till den lyckligaste pojken i världen. Vem hade trott att när jag träffa dig första gången att du skulle bli min? Du är den underbaraste och sötaste människa som finns. När man ligger bredvid dig så känns det som det bara är du och jag i hela världen och ingen annan. Så fort du åker hem så saknar jag dig så nedrans mycket så det inte är sant. Jag blir mer och mer kär i dig varje gång jag träffar dig. Du finns i mina tankar och drömmar hela tiden. Jag tror inte du riktigt förstår hur mycket du betyder och hur glad du har fått mig att bli. Du är så perfekt på alla sätt, finns absolut ingenting jag hade velat ändra på ! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och lite till .

// Din Tobbis <3




Detta var mitt jävla långa inlägg, läs det med kärlek precis som när du äter en Pågen macka :D
Jag ursäktar alla stavfel och sånt skit och alla mina smile gubbar, men jag tycker det är ett bra sätt att visa känslor på :)

Mitt slaktarpris!

Kommentarer
Postat av: Bazze

HAHAHA TAR IGEN DET IMORGON? Du får nog ta och växa till dig lite först! ;D

2009-03-14 @ 00:49:04
URL: http://kartsman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att läsa, men jag tycker det är fel att kalla överviktiga personer för mcdonalds barn. Vem vet, du ansek förstörde dennes dag helt??

Har man redan dålgit självförtroende behöver man inte göra det värre.

2009-03-14 @ 13:47:48
Postat av: idaa

VÄRLDENS ROLIGASTE LÄSNING! :D

<3

2009-03-16 @ 22:00:44
URL: http://idaaalltochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0