Skepp och hoj TobbE har blogg ! :O

Men tjenare ;)

Nu är jag en av alla andra töntar som har skaffat sig en blogg...
Här tänkte jag då skriva om mina dagar och mina sjuka tankar och fantasier. Men jag kommer fortfarande vara lika aktiv på bdb men inte lika långa texter. För dom texterna kommer här :D Här kan jag ju klubba och klabba hur mycket jag vill och skriva massa långa uppsatser med massa stavfel och annat trams ;)

Vi kan ju börja med om hur min helg har varit:

Fredag:
Först skola och sen blev det dans till klockan sex. 10 över sex tog jag bussen till Ängelholm för att träffa Sara och alla hennes kompisar. Vi käkade och lökade runder kan man väll uttrycka sig. Sen hem till Sara och sova där. Alltid lika mys :) <3

Lördag:
Vaknade bredvid min lilla Sara :) vi tog bussen till Klippan och var där vid tre. Sen var jag hundvakt och vi gick och köpte pizza, få ihop det ni ;) sen inväntade vi Muppen och då blev de pizza krängande :D efter de blev det typ väldigt tjejigt... massa sminkande och sånt så jag bara gled med. Sen kom Jaqqe och de blev lite värre -.- men sen kom Robin och då drog vi in lite manlighet i det hela ;D
Efter det blev det fest i Popfabriken med massa folk, jag hade skoj skoj iallafall :D

Söndag:
Säckigaste dagen på länge... vaknade bredvid Sara och vi åt väll frukost runt klockan ett, Kalas puffar! Vi tittade också G - Som i gemenskap, härlig B-film från 80-talet men sån gillar vi :D vi bara låg och säcka och timmarna gick och hon tog bussen hem vid fem tiden. Efter det har jag säckat själv i min ensamhet och huvudvärk. Men man är ju man så man klarar ju det ;)


Men allt för mig ikväll, ni kommer bli lagom uppdaterade ;)

Kommentarer
Postat av: Robin

hahaha kul kul i lördes ! ;D

2009-03-09 @ 13:03:07
Postat av: Stinis :D

Vadå en av alla töntar som har skaffat blogg? HAHAH :D Vi är tuffingar ju :D



Kartsman.blogg.se

2009-03-09 @ 20:00:12
URL: http://kartsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0