Kladdkaka, Twilight och ägg.

Ett inlägg från allas favorit TobbE kommer här :D
Idag har man då gått i skolan som på de flesta andra måndagar.
Hade mycket skoj idag, hade slagsmål med Christina på svenskan typ och massa annat skoj :D
Efter skolan hämtade jag upp Sara på Åbyplan, vi gick hem till mig och gjorde kladdkaka.

Och självklart så ska hon börja tramsa och hålla på med smeten så blev ju värsta kriget där, bomber och granater !
Eller mer brottning och klet. Men jag vann iallafall när jag körde slickepotten i skallen på henne på fyra olika ställen.
Yeah för faen !

Sen gav hon upp och gick och tvättade bort det, då stod jag där som en ensam segrare och skrek mitt seger skrik:
Yeah ! 
Fast blev ju lite skadad, men långt ifrån lika mö som min motståndare Sara Roos !

Synd bara att jag inte fotade, hade blivit ett roligt julkort till släkt och vänner :) eller kanske mer påskkort för det är ju trots allt närmare... hmm...

Sen blev det typ att kränga upp kakan och titta Twilight och vissa, nämner absolut inga namn, somnade ju så där låg man ju i sin ensamhet och tittade på bra film medans en annan låg med epilepsi anfall xD

Sen bankade min bror på dörren och bad mig koka ägg för det är det enda som jag är bra på i köket ! :D och att titta på när andra gör saker till mig såklart :)

TobbE, nu ska vi koka ägg och inte befrukta dom
Som han sa till mig när jag tittade ut med skallen i köket  :)

Så då blev det lite kokande och mobbning över att jag ska vara med i musikalen i skolan.. så då hämnades jag genom att spela upp några härliga låtar därifrån. TobbE är gangsta ;)

Efter det så åt vi då såklart :O sen så var Sara tvungen att åka hem.
Asså jag hatar verkligen när hon åker, jag vet att det inte är långt tills nästa gång vi ska träffas men där är ändå hemskt :(

Sen kom jag hem och då har jag suttit här och tuggat på mitt lillfinger så har ingen känsel i det :)

You're the best thing that ever happened to me <3

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, skulle du skickat det som påskkort hade hela din släkt svimmat xD

Och Tobbis, du är det bästa som hänt mig. <3

2009-03-09 @ 21:27:58
URL: http://saararoos.blogg.se/
Postat av: stinis :)

Du nämnde aldrig att jag vann! -.- hahahah skit kul förövrigt! :D

2009-03-09 @ 21:41:01
URL: http://kartsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0