Kenny Trött

Hejsan hoppsan små barn. Jag brukar ju alltid skriva om vad som har hänt mig sen sist men nu kommer det mer vad jag ska göra, vad jag gör och hur jag mår. På söndag kväll kommer hela helgen som ett stort reportage av super journalisten TobbE a la mud ;) än så länge kommer det handla om fest, poliser, strul med kille och neger TobbE. Oj oj ni kan knappt vänta va? Så håll koll på min blogg på söndag så får ni läsa allt med en krydda fantasi.

Just nu iallafall sitter jag hemma hos Sara, hon spelar Guitar Hero och suger. På guitar hero då alltså. Jag har precis duschat bort allt svart från mig och sitter och säckar som fan i hennes sofffa i kalsonger och tröja, använd er fantasi små barn.
Senare ska vi in till Ängelholm med massa andra människor, inte säker på vilka men vi ska titta Kenny Starfighter, den filmen kommer vara super tuff :D får vi hoppas, annars stämmer jag dom. Sen ska vi hit igen med alla människor och äta massa god mat, jag ska stråla i köket.

Vill bara berätta för alla att jag känner mig skit trött, så om det är någon som vill skicka hit en brevduva med en coca cola så hade jag blivit jätte glad. Jag har lite små damp på Saras dator med, helt cp att skriva med. Blir ju fel hela tiden, såhär mycket har jag aldrig behövt sudda på grund av stavfel -.- men jag tycker om henne lika mycket iallafall <3

Men som sagt, kom tillbaka på söndag så kommer hela helgen. Dag för dag, känsla för känsla, matbit för matbit, gris för kyckling.

Och glöm inte barn:
Modig som ett lejon, flitig som en myra. stark som en björn och horig som en fjortis
Glöm aldrig dom orden när du tittar på Postkodsmiljonären nästa gång

Allt för mig förtillfället, nu ska jag tracka Sara för hon är så dålig .
Hej då!

Kommentarer
Postat av: frida

fått bort stuhr ---> nu?:p

2009-03-29 @ 17:31:28
URL: http://fridastuhr.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill också se Kenny Starfighter :O har 1;an på vhs, HAHA!

2009-03-29 @ 18:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0