Helgen !

Här kommer ett inlägg om min helg och jag kommer inte försöka vara roliga på något sätt. Bara skriva exakt vad som har hänt mig och mina bravader.

Fredag:
Studiedag för det flesta, men ack nej... estetarna dansade i sju timmar istället. Men tiden flög förbi och vi fick både bullar och pizza. Så det var ju najs ;) checka in musikalens blogg http://josephmusikalen.blogg.se/ där kan du titta in massa roliga filmer och annat skoj som händer :) fick skjuts från Saltito eller vad fan det heter av Bengans mamma hem till Johannes där jag väntade på bussen, tack säger jag bara :D slapp jag vara ute och frysa och tjänade 4kr på min resa. Blev till Munka då alltså efter mitt sjutimmars långa dans pass. Där var ju Sara och Muppen. Sara var glad och Muppen var lite småt irriterad, men det är ju så det ska vara. Så jag kom dit med min trötthet och satte död i stämningen helt enkelt. Sen kom Christer dit och vi käkade tacos, mums får man väll säga trots man hade tryckt i sig en halv kebab rulle några timmar tidigare. Därefter blev det att sätta säcken i soffan och titta på Date Movie, fy fan vad den filmen är kul alltså! Förstår inte hur den har kunnat få så dåligt betyg alltså... Sen blev det Hundtricket, en gammal klassiker säger jag bara. Så där satt jag och sa alla replikerna innan dom kom, vilket proffs jag är! :D sen gick jag och Sara hem till henne och sov, jag däckade ganska snabbt kan man väll säga :P

Lördag:
Vaknade brevid älskling, lika möjs som vanligt. Hon bjöd mig på frukost på sängen för jag frågade och sen spelade jätte överraskad :D  därefter fixade vi oss, alltså ni vet när man borstar tänder, duschar, fixar frillorna, rakar benen och jagar bävrar. Vi begav oss med bussen mot stora Klippan med säck som mål för dagen. På bussen åt jag en hel godis påse också, jag fick ont i magen. Hemma hos mig blev jag bemöt med glädje när mina föräldrar undrade vad jag gjorde hem och varför. Dom älskar mig för den jag är helt enkelt. Jag och Sara beslöt oss att göra något ansträngade, svettigt, upphetsande, spännande, utforskande och väldigt erotiskt i min säng. Att sova. Så det gjorde vi några timmar tills det blev mat. Det blev tacos idag igen ! Vilken fantasi denna världen har alltså. Tack gode Gud för Astrid Lindgren säger jag bara. Efter förtäringen så blev det att använda fötterna för att gå till älskade Storköpet för att få lite läckerheter till kvällen. Vi bädade ner oss i sängen igen och tittade på Robinson och därefter Disturbia, ruskigt bra film faktiskt. Eller nu ljög jag faktiskt, vi tittade på Disturbia innan maten men jag orkar inte gå tillbaka i texten och ändra så ni får läsa en lögn först och sen läsa sanningen :) vi tittade nog på något program som kom på trean efter Robinson. Jag vet vad du gjorde förra lördagen hete det, haha skit kul var det. Sen blev det American Pie 2, den filmen är också riktigt bra. Och efter det blev det Fight Club, fast jag somnade. Nu läser ni och tycker vi hade en jätte tråkig lördag för vi bara låg inne och tittade film. Men fuck you säger jag bara, vi valde att göra detta för att snoret har slagit till hårt på våra kroppar och vi orkade inte göra något. Trots folk tjatade på oss

Söndag:
Gissa vem jag vaknade bredvid ? :D Gissar ni på Arne Weise så är ni faktiskt rätt fel ute för det var Sara. Vi var hundvakter så vi hade ett litet monster i sängen. Nej inget sånt monster som man hittar under sängen, för han är på semester just nu. Han heter Ralf och är 36 år gammal och jobbar som mäklare på dagarna och monster under min säng på kvällarna. Han ser ut som en grön karaflufftuss, den som inte vet vad en karaflufftuss är vet inte vad en karaflufftuff är. Men vi hade Pärlan i sängen, en liten brun jobbig puddel som tycker om att bita mig på fingrarna och i tårna. Men det är sånt som händer som jag brukar säga. Vi vaktade hundar och åt mackor till frukost typ. Sen blev de fix med trixs och sen en lång promenad bara för det är skoj att vara ute. Sen skulle typ Sara hem med den dumma bussen. Haha måste bara berätta att när vi stod vid busshållsplatsen och pussades så stod där en liten flicka som stirrade på oss hela tiden. Det var inte diskret eller något sånt. Hon stod precis bredvid och bokstavligen stod och stirrade på oss. Då gjorde TobbE det mognaste han kunde göra, stönade. Sen åkte Sara hem med den dumma bussen och på vägen hem så träffade jag på Adam och Shomme, så blev att stanna och samtala med dom en liten stund innan det blev hemåt för att äta. Efter jag hade ätit så kom Linus hem till mig, vi pratade massa skit, tittade Beck och var på Storköpet. För att göra det kort och enkelt, börjar bli trött så orkar inte skriva så mycket mer faktiskt.

Ja, detta var min helg då, säck som fan men samtidigt så underbar :)<3
Måste tillägga att jag älskar Sara och att hon har ett sugmärke på hakan ! :D <3

Allt för mig, puss på skinkorna tills du läser min blogg nästa gångn ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TobbE du lígger just nu 1:a på bästa bloggen !

iallfall enligt mig :)

<3

2009-03-23 @ 22:38:46
Postat av: Frida

Du e fan riktigt duktig på att blogga :D

2009-03-23 @ 22:58:45
URL: http://fridastuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0