Hårig rumpa

Ja tisdag idag då alltså och Andre ramlade i trappan på eson, fy fan vad jag skrattade !
Kan bara säga att jag har haft något extremt kul i skolan idag, fy fan vad jag har garvat. Ont i käkarna. Chips problem, otuff lärare, mensig lärare, förstört sexliv och massa med. Jag tycker verkligen om min klass :D

På tal om förstört sexliv, det har jag nu iallafall. Tack vare Charlie, Angelica och min livade fantasi. Vill nog inte gå in på mer detaljer men det har att göra med en sjuk historia och en väldigt hårig röv... jag är förstörd...

Min matte lärare var jätte irriterad idag, tror jag hade med det att göra faktiskt. Har glömt vad jag gjorde men sjukt sur blev hon och började skälla på alla och sånt. Jag satt med ett stort TobbE leende på läpparna. Det ska vara TobbE med stort E för annars vill jag inte vara med. Jag kan rimma! Vilket geni jag är alltså.

Vi dansade idag också, fy fan vad jag inte orkade idag alltså. Blev med härlig inlevelse och hög koncentration.
Men nu ska vi inte prata mer om det för jag ska dansa på fredag också och antagligen på hela påsklovet, skjut mig -.-

Men när jag kom hem så fick jag lite härligt krubb, makaroner och falukorv iallafall :D
Efter jag hade krängt det så tog jag mig en macka, honungsmacka dessutom.

Oj här kom en lista på mina matvanor, det är najs ;D

Sen på kvällen gick jag ut med Robin, vi träffade på Stuhr och Elin och tramsade massor med dom.

Detta måste varit det sämsta och tråkigaste inlägget jag någonsin har skrivit, det är bara för jag har älskling på telefon just nu och hon suger fantasin ur mig :P <3

Jag skriver en onödig fakta istället så ni får något att tänka på :D

Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat. tillräckligt med ljudenergi för att värma en kopp kaffe

Det var allt för mig och glöm inte att imorron att det är våffeldagen ! :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Våfflor hemma hos dig va ? ;)

2009-03-24 @ 23:33:53
URL: http://fridastuhr.blogg.se/
Postat av: sara

Det var bara för att du använde din fantasi till annat just då.. ;) <3

2009-03-25 @ 17:33:20
URL: http://saararoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0