Halloj Kamrater !

Idag är jag mycket glad faktiskt, lite mer än vanligt faktiskt. I'm so fucking happy I could cry som jag hade sjungigt om jag sjungigt med i Nice Guys Finish Last låten med Green Day från 1997.
Jag är så glad för så massa saker i mitt liv nu faktiskt. Allt är helt pefekt och Green Day släpper sin skiva den 15 maj. Oj oj kamrater ni skulle sett mitt leende, det leendet har jag endast när jag ser eller tänker på Sara. Alltså ett gigantiskt leende på läpparna.

Idag var det våffeldagen, Sieg Våfflan säger vi bara. Hoppas alla firade den stort och saftigt men inte så kletigt. För det gjorde jag iallafall. Muppen och Robin var också med som ätare av mina underbara våfflor som jag gjorde helt själv. Hälla en påse med pulver och lite vatten i en skål och röra om är verkligen en utmaning, men ack så jävla grym jag var!

Måste berätta om vår lilla utflykt till Storköpet. Storköpet är som mitt andra hem, jag älskar att gå runder och titta där. Fast ibland springer jag bara för att retas och spela tuff. En gång så paddlade jag inne på Storköpet, men det var ingen som såg mig bara för det var med en låtsas båt som bara jag och min fantasi såg :D

Mene på Storköpet iallafall så stod där något som var väldigt likt en mat tant och delade ut våfflor. Jag är ju inte den som tackar nej till gratis mat precis så vi tre musketörer, som är tuffa som stål och inte kallar oss de tre musketörerna utan Musses super klubb och en halv gick fram till tanten och tittade det tuffaste vi kunde på henne så hon kastade tre våfflor till oss. Robin skulle ju vara lika bögig och vänlig som vanligt så han började prata med henne om grädde och om olika sorter och pris. Suck på han alltså... Men då fick jag någon sorts superkraft från mina skor så när vi stod där och Robin och hon pratade så bara säger jag helt plötsligt "håll käften" till tanten. Hon hörde inte mig som var lite synd, men jag och Robin började skratta som fan men hon pratade på ändå så då kom ett ryck till "men snälla du, kan du inte bara vara tyst?". Efter det så började jag skratta så jävla mycket så jag var tvungen att gå därifrån, det var en riktig impuls grej som bara hände. Livet kan vara allt roligt.

Efter vi hade köpt på oss två paketer våfflor och grädde så traskade vi hemåt i långsamt tempo hem till mig och började gräddningen. Så där satt vi vid mitt kök, tre mat upphetsande ungdomar och tryckte i oss en våffla efter en annan och hade en riktigt trevlig stund med massa prat och trams.

Därefter kom Stuhr hem till mig också och förstörde hela stämningen, alla blev djupt deprimerade och började läsa Bamse och tuggade på varandras tår. Helt sjukt faktiskt. Nej hon kom med sin säckhet och sin positivitet så vill alla blev lite gladare än vi redan var faktiskt. Vi spelade Mario Kart och hon sög något oerhört mycket. Jag ägde ju ut alla eftersom jag är så jävla grym!

Sen tickade tiden ifrån oss och vi var tvungna att följa Muppen till bussen. Då råkade jag cykla in i en buske. Var ju inte alls meningen eller så. Sen var det ju tvungna det så jag fick göra det igen så de kunde filma. Men vad gör man inte för ett skratt egentligen?

En tant började prata med oss på busshållsplatsen, mer än så säger jag inte ;)

Men efter det så blev det hem till Frida där jag snodde hennes dator och skrev i hennes blogg, här kommer en del av det :)

"Just nu sitter jag hemma hos Frida och hon typ misshandlar Robin grovt. Som alla vet så är Robin en mes och får stor stryk av den lilla blonda saken från Klippan.
Men vi gillar dom båda iallafall, trots där är allvarliga fel på dom och dom luktar illa. Snart ska vi gå till affären där bara äckliga människor handlar, Netto. Det måste betyda att vi också är äckliga men det är ju bra, då är vi någonting iallafall :D

Jag stör mig något oerhört på hennes dator för den typ är skum när man ska skriva stor bokstav, man råkar alltid trycka in pil-knappen uppåt och då  hoppar man upp en rad ju... suck alltså.

Detta är första gången jag är hemma hos Stuhr, det tog mig nästan ett helt år att komma upp här. Men äntligen är jag här och det känns som att få slicka en Gud i armhålan och riktigt njuta av det. Nej skojade bara, det är klirr här som fan.
Men jag har hunnit att både snora och fisa på hennes rum för alla som vill veta :D
Nu lyssnar vi på All the same, det är kram-låten, vi ska kramas massa i sommar :D inte jag med frida utan med folk i allmänheten.

Nu ska jag springa fort som fan härifrån, pusshaj och besök min blogg :D
"

Efter jag och Robin hade varit där så hittade vi en fräsig dörr som vi gick genom, några dörrar senare så var jag uppe på Fridas tak! Hon bor i en lägenhet så det var rätt fräckt att se ut över Klippan så .

Måste bara skriva också att jag och Muppen försökte även plugga lite, hon blev lite irriterade att jag bara kunde ett svar på alla frågor och svaret var på ett sätt fel.
Maskarna dör, eller vad säger du Angelica? ;)


Detta var alltså min dag det, kommentera gärna det så blir jag typ happy!

Have a nice night , pusshaj på er läsare.

15 maj så jävlar !
I been waiting a long time for this moment to come now.



Kommentarer
Postat av: Frida

Hel nice dag :D <3

2009-03-25 @ 23:58:14
URL: http://fridastuhr.blogg.se/
Postat av: Anonym

maskarna dör -.- hahaha nej men tack för en väldans trevlig dag :D

2009-03-26 @ 08:37:40
Postat av: ellinor

jag hoppades att du sparade lite våfflor till mig eftersom jag somnade och missade hela våffelfirandet själv och för att jag tycker din blogg är bäst! :D

2009-03-26 @ 23:11:55
URL: http://absoluteellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0