Godmorgon hönan

Jupp... då har man alltså vaknat idag igen... av sitt härliga alarm som är när min kusin skrattar... lika underhållande att vakna till det och överdrivna vibrationer över hela golvet. Måste ju ha mobilen på golvet på ett speciellt sätt för att kunna ladda den. Helt sjukt men sånt man får leva med. Men det är såna små problem som gör livet förjävligt som jag brukar säga. Fast jag älskar mitt liv :D finns ingenting att klaga på just nu faktiskt. <3

Idag är det tisdag, den enda dagen då jag börjar tidigigt... hemskt hemskt...
Jag ska iallafall gå i skolan idag sen ska jag dansa och därefter är det utvecklingssamtal.
Hoppas nu mina föräldrar tog mig seriöst när jag sa att jag hade ig-varning i både matte och gympa, annars kommer det bli en tjock liten chock :O

Har egentligen inte tid att sitta här men skriver iallafall, yeah jag är nörd !
Men måste faktiskt pysa nu, fick en härlig vibration från Charlie som sa att jag skulle komma till skolan och underhålla han.
Hoppas han inte förväntar sig att jag ska dansa eller köra en stand-up show för han... Jag kan jonglera med suddigummi och Kalas Puffar, det kallar jag underhållning :D

Nu ska jag köra lita Dax Vax i skallen och se sådär TobbE tuff ut ;)
Tjohej från mig till dig och en riktigt glad måndag önskar jag  :D <2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0