God mat och Lilla Sjöjungfrun

Hejsan.
Som jag har förståt så är där rätt många som tycker min blogg är rätt trevlig och rolig att läsa. När jag hör det så blir jag lite pressad faktiskt. Känns som att jag har en press på mig att skriva roligare och roligare saker hela tiden. Det blir svårt att toppa varje dag faktiskt, kan inte alltid ge 100 på bloggen ju. Men jag gör ett försök idag igen och låter min fantasi flöda så mycket jag kan :D

Det är alltså måndag, det är första dagen på veckan och ännu en dag närmare julafton. Måndag är en dag då man har en chans att försöka göra sin vecka bättre än vad förra veckan var. Men det kan även vara ett slut på en riktigt bra vecka man har haft. Skumma tankar som håller en vaken hela nätterna eller dagarna om man skulle vara en fladdermus eller beroende av honung...

Idag är det alltså måndag, som jag skrev ett stycke upp. Glöm inte att det är måndag allesammans!
Jag har haft mycket skoj i skolan idag faktiskt, men det bästa var nog på svenskan när Angelica sa till mig när min svenska lärare hörde att jag skulle skriva en novell om filmen "Liten dansk möter stor svart" och alla med lite snuskig fantasi och erektion i högsta hugg fattar vad jag menar. Kan tyvärr inte länka den här, tror det bryter mot regler eller nåt. Dåligt faktiskt.. porr som är så bra för samhället egentligen.
Men min lärare förstod nog också vad vi menade så när jag började berätta om den så bad hon mig att bli tyst och sen gick hon. Jag frågade faktiskt också om jag fick skriva en sexnovell, det fick jag men tror jag skippar det faktiskt.
Hon sa jag kunde skriva om något lyckligt, till exemple om min första kärlek. Då svarade jag:
Du sa väll något lyckligt? Den slutande i en djup depression och alldeles för många kokosbollar.
Då skrattade hon åt mig och gick ännu en gång ifrån..

Idag har jag lekt med min Linus, jag kallar han min för jag har faktiskt köpt en del av han från hans föräldrar, det var helt klart värt det :D så inget bögigt med det för jag är super hetero,  de säger min flickvän iallafall :D det är alltid bra att skylla på att man har flickvän, det är typ ett tecken på att man är hetero när man har det. Vilket geni jag är.

Vi tittade Lilla sjöjungfrun för vi snackade massor om den i skolan idag så vi var tvugna att titta på den. Mycket bra film och rolig :D man uppskattar Disney filmer mer nu än vad man gjorde när man var liten, man fattar allt det roliga eller skrattar åt det som inte är roligt men roligt i ens egna ögon och öron och halsmandlar.
"Jag tycker han är stiligt"
"Jag tycker mer han är hårig och slaffsig
"

Hur kul är inte det citatet typ? TItta på filmen om ni inte fattar vad jag menar ;)
Här kommer den bästa sången från den filmen iallafall :D





Jag och Linus har också lagat massa god mat ! Kyckling med pommes och bearnais sås eller hur fan man stavar det. Ni fattar vad jag menar ;) Förra veckan kunde jag koka ägg, nu steker jag en hel jävla kyckling. Fast Linus gjorde det mesta jobbet, men det är strunt samma för jag hjälpte till. Vi borde ha ett matprogram, Mud Meals skulle programet heta och Ernst Kirchsteiger skulle kommentera programmet. Det hade jag tittat på iallafall.

Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva, bara att jag har haft nedrans skoj med Linus och är väldigt stolt över maten jag lyckades laga idag.

Hoppas någon fick sig ett gott skratt annars kommer här en rolig bild som jag tyckte var skoj.



Dagens låt är The Offspring - Want you bad

I want you
All tattooed
I want you bad

Complicated
X-rated
I want you bad

I mean it
I need it
I want you bad, bad, bad, bad, bad
Bad, really really bad



Jag saknar även min Sara massor idag :)<3

Kommentarer
Postat av: Idaa

Du vet redan vad jag tänkt skiva här så skiter i de :D

2009-03-24 @ 21:33:01
URL: http://idaaalltochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0