För tidigt...

Godmorgon alla trogna läsare, jag vet inte vilka ni är ;)
Då gick man precis upp då, 20 minuter för tidigt. Finns tre anledningar till detta.
  1. Fick ett sms av Emelie 07.25, har legat vaken sen dess
  2. 08.06 får sms av Robin, blir så jävla rädd av vibrationen så vaknar helt
  3. Kunde inte somna om för en fet vit ruta har lysst på datorskärmen och jag orkade inte gå upp och släcka den.
Och jag behöver inte gå upp förens 08.35, detta är förjävligt....
-.-

Men idag ska vi ändå vara glada :) snart är det skola och jag känner på mig att det kommer bli en skojig dag :D
Idag blir det Popkorn iallafall, Paxcow ftw ! Idag ska jag vinna något av priserna iallafall, annars så blir jag lite kinkig faktiskt...

Nu har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt, bara att jag måste skriva min svenska insändare sen när jag kommer hem, annars blir det typ cytt från min nya svenska lärare, bra första intryck man gör då lixom..

Dagens låt: Sum 41 - Pieces






Kommentarer
Postat av: Robin

HAHA sorry xD

2009-03-11 @ 11:20:12
Postat av: Jessica

Du måste vinna ett pris till mig :)

2009-03-11 @ 14:12:02
Postat av: rebecka

2009-03-11 @ 18:23:40
Postat av: rebecka

palla, ja visste nt att du hade blogg q: haha

2009-03-11 @ 18:24:30
URL: http://r3bekha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0