Familjen

Då ska jag skriva om min lördag, men tänker inte skriva lika långt som i onsdags, finns där ingen ork till faktiskt.

I lördags blev det fest med massa esteter och Sara på Korpen, mycket trevlig kväll får jag säga och jag tackar alla som var där och grattis till Marie på hennes 20-årsdag :D

Tycker vi inte behöver gå in mer detaljerat på den festen faktiskt ;)

Söndags vaknade jag bredvid min lilla flickvän och seg var det någon man var.. man mådde som man förtjänade helt enkelt :P
Vi gick till Korpen för att se om någon var kvar och jovisst. Där var massa glada människor som pratade om gårdagens bravader. Jag fick även hjälpa till att städa, men det förtjänade jag ändå så.

Sen gick jag och Sara hem och bakade massa goda muffins, lägg märke till att jag skrev vi och inte jag. :D
Därefter blev det massa säck till Ondskan, sånt gillar vi på söndagar :)

När hon hade åkt hem så gick jag först hem och åt och sen blev det till Korpen där det var några kvar. De hade kommit på att vi skulle sova där hela natten och festa vidare, så det var ju klart man joinade. Det var ju lill fredag eller vad någon kallade det :P Så då blev det att festa vidare och sånt trevligt hela kvällen.

Så på måndag vaknade man på en madrass med en dyna som kudde och en gardin som täcke, man kände sig som en riktigt luffare .

Så då gick hela "Familjen" till skolan i samlad trupp för vi skulle ha något miljö möte i aulan. Ja, vi kallar oss Familjen nu för vi är som en stor familj ungefär, som bor i en klubbstuga och pumpar pumpen, tha dank. Ni fattar vad? ;)

Var jättekul för hela familjen satt på en lång rad i aulan och alla låg och sov, tyckte lite synd om hon som pratade som fick en hel rad att sova... Men det är Familjen det :)

Sen gick jag och Charlie hem för jag var trött och han ville träna på gitarrläxan, han lämnade mig vid elva och jag fick sova en timme, yeah för faen ! :D

Har även lekt med Skinkan idag, förlåt för jag var så säck men va fan, sånt som händer och jag varnade dig innan :D

Jag har också ätit världens godaste kebab rulle ! Jag vill hylla hörnan ! :D

Bild sen festen :)




I give you the best of me. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0