Eruktus problemus

Här kommer det alla ni har väntat på..... *trumvirvel*   MIN HELG !
Kände ni spänningen, romantiken och tånaglen?

Fredag:
Jag kom ju på att jag redan har skrivit om fredagen, eller typ iallafall. Fredags dag har jag hunnit med. Så vill ni läsa den så är det bara att bläddra ner. Men nu kommer fredagen efter 18.43 eller vad det var jag hade skrivit tidigare.
Jag stack hem till Emelie iallafall, med sprit i ena handen och en tårta i andra. Min mamma fyllde ju år så bjöd alla hos Emelie på tårta. Fast ingen uppskattade blandingen av groggar och tårta... inte ens jag, så jag smetade grädde på Jaqqes kind istället. Hon var jätte borta och sa nog minst 5 gånger att jag var snygg och det var dåligt att jag hade Sara och att Sara skulle vara glad att hon hade mig. Hon sa även till mig att jag absolut inte fick säga detta till Sara. Men gissa vad lilla Jaqqe gör så fort Sara kommer dit? Haha jo helt rätt, hon berätta för Sara att jag är en jättebra kille och hon ska vara glad och att jag är snygg. Man blir alltid glad av komplimanger.

Sen tog vi vårt lilla gäng och började vandra mot Alex. Men det tog ju en jävla tid får jag allt säga. Vissa gick ju sjukt långsamt och andra blev tagna av polisen och sån trevligt. Nämner inga namn. Jag lovar att inte avslöja dig Jaqqe :)
De blev alltså lite småfestande hos Alex med Svenska Amatörer 10 i bakgrunden, ett bra val för er alla porrälskare där ute som känner för att fukta toapappret eller magen lite extra en ensam kväll. Folkets största mål på festen var att försöka få mig att strula med Alex, men nej! TobbE super vägrade rejällt, min tunga ska ej vara i en annan killes mun. Den passar bra i min egna, Saras och på glassar och plastföremål. Jag blev även attackerad av en spritpenna så jag blev ner ritade på hela min mage typ. Det var inte den lilla pennan heller..
Vid halv ett så tog jag, Sara, Christian och Angelica bussen till Munka. Haha vi var dom enda på hela bussen men vi hade nog ljud för oss som om vi varit 43,5 st. Eller jag iallafall, bara för jag är en sån rolig typ.
Väll i Munka så tog det inte lång tid förens jag hade däckat i Saras sömn och sov som en söt liten tysk scout med hemorojder. Jag fick även kladdkaka när jag kom hem till Sara så åt den fort som fan, sen somnade.
Godnatt till er alla från mig :)

Lördag:
Vaknade bredvid världens bästa människa idag, mig själv. Jag är så himla bäst, vacker, snygg, fin, Pettson, underbar, sexig och Findus. Nej jag snackar såklart om Sara, och som vanligt så vaknar vi halv tidigt och det tar nog minst 3 timmar innan någon av oss orkar lämna sängen för att kunna få något att äta. Vi kommer alltid på massa smarta grejor att snacka om, jag tror vi två egentligen är super genier vars mål är att sälja trädgårdstomtar och livnära oss på leverpastej från Polen.
Efter förtäringen så blev det hård skrubbning av TobbEs mage, för den var ju inte alls helt svart och nerkladdad med massa trams. Så nu fick jag se hur jag hade sett ut om jag var en neger, det var rätt svart men gav en mysig men obekväm känsla faktiskt...
Men vi tog bussen till Ängelholm sen iallafall med Jenna. Vi hade ett mål i våra skallar, att titta på Kenny Starfighter! I Ängeholm så möte vi upp biffarna Christian den stora och Muppen den lille. Dom hade tränat och luktade något oerhört mycket svett. Folket på bion kastade wunderbaums på dom. Nej det gjorde de inte men hade varit något otroligt underhållande om dom hade gjort det.
Vi tittade alltså på filmen Kenny Starfighter och jag säger till alla där ute att det är en film som man måste se! Fy fan vad rolig den var alltså. Johan Rehborg, Björn Gustavsson och den som förvånade mig mest Johan Glans. Riktigt jävla kul film. Hade betalat igen för att se den. Massa underbara citat som man redan sugigt in i skallen.

"Aj aj aj mitt på knölen mellan skinkorna"
"Va sa du?"
"Men du då!"
"På väldigt kort tid"
"Nu ser jag på dig att du är lite irriterad, det kallar jag kaos! Haha!"


Efter den underbara filmen så blev det hem till Sara med folket. Vi lagade mat, kyckling med pommes och bearnais (?) sås. Eller rättare sagt, jag lagade maten! Dom gjorde salladen eller något annat helt oviktigt som egentligen inte spelar någon roll till en god måltid. Efter min underbara måltid så tittade vi på film, först Bert och sen på Hipp Hipp Hora, yeah för svenska filmer! Sen blev det Singstar, det spelet är gjort för tjejer och djävulen har haft ett finger med i spelet. Hatar det! Vid ett eller kanske två, beror ju helt hur man räknade med klockan eftersom man klabbade med det igår, så stack dom tre individerna hem och ensamma kvar blev jag och Sara. Vi säckade ner oss i sängen och tittade halva 1408. Sen fick jag ett chipsryck så hon fick hämta chips och vi tittade på Euro trip istället, mycket najs film får man säga. Nu har man ju sett den typ 20 gånger men skrattar lika mycket varje.
"No, you're not a girl. Just a cool guy with long hair."
Vill bara erkänna för Angelica och Christina att det är exakt så jag känner för er två.

Min lördag var det, tack för allt och alla skratten :D <3

Söndag:
Gissa var jag vaknade idag? Och den som inte kommer på det är en idiot och förtjänar inte att bli kallad Kalle Anke längre...
Dagens morgon samtalsämne var att Sara är en tönt och pluggis och endast förstod förkortningar. Så där låg jag i sängen och sa massa förkortningar. Sen när hon frågade vad det betyde så fick jag ju komma på några.

KKP = kåt kort potatis
MSN = mycket snygg naken
DLID = dålig låt i datorn


Där är några av alla undra, så om någon minns vad jag sa under söndags morgonen så ring 08 702 00 90.

Den stora delen av dagen så säckade, svettades och svullnade vi. Vi spelade även tv-spel, jag ägde ut henne på Tekken något oerhört stort, 10-3 till världens bästa tv-spelare. TobbE! Sen spelade vi tennis på WII och jag lät väll henne vinna lite sådär, kan ju inte krossa den lilla flicka totalt som Barbapappa sa till Barbamamma på julafton. Bowling på det sen, då ägde jag självklart ut henne, ingen annan som hade förväntat sig något.
Sen hände väll inte så mycket mer under dagen, vi åt chokladpudding.
Jag mobbade även Andreas och Kevin, som var Christians kusin, lite besviken eftersom dom inte alls var lika...

Här var hela min helg iallafall, hoppas ni fick några skratt för det fick jag när jag upplevde alla dom här sakerna iallafall.

Om någon undrar vad eruktus problemus är så är det när man får ofrivilligt stånd, en sjukdom som jag själv har kommit på. Folk mellan 12-20 års åldern drabbas av det oftast när dom ser damcyklar eller Hello Kitty saker.

Allt för mig, simma lugnt i marmeladen tills ni äter fisk nästa gång :D
Tjosvejs!

Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Nää jag sa ju inte alls att sara var dålig för dig ;p

jag sa ni hade tur bägge två :D

2009-03-30 @ 08:29:02
Postat av: Stinis ;D

Vet Sara om att du spelar Buffy när hon inte är där? :D HAHAH ;D

2009-03-30 @ 09:26:44
URL: http://kartsman.blogg.se/
Postat av: Angelica

För det första, så glömde du bort min fantastiskt goda vitlökssås, som jag slet med alldeles själv! Sen så är jag ingen kille med långt hår, det har du ju märkt själv, jag tåler inte lika mycket som dig och biffiga christina.. meene.. tack för helgen iaf ;D

2009-03-30 @ 16:53:23
URL: http://angelicaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0