Dansande No-prov

Gokväller alls mäktiga svampar :D
Idag skriver vi ett inlägg exakt 18.41 iställer för 23.41 som det brukar vara. Idag blir det lite tidigare efter jag ska äta snart och sen blir det fest hos Alex och efter det så förflyttar jag mig på ostadiga ben till Munka, mitt andra lilla stuga typ.

Idag har jag gått i skolan allesammans! Makalöst mirakel, fast jag alltid är där. Vi skulle börja dagen med matte, så jag hade laddat upp med miniräknare, linjal och tre köttbullar. Men nej då... då hade vi ingen matte och istället skulle vi träna stämmor till musikalen. Det gick faktiskt jätte bra, jag tror jag sjunger rätt iallafall, ingen som klagar. Jag försöker oftast härma en döende giratt och det uppskattas med blickar och saker som kastas på mig :D

Efter det var det engelska, den människan är ute efter att sätta dit mig hela tiden alltså. Jag och några andra var klara med uppgifterna för länge sen innan dom andra. Så hon hoppade över dom som var klara när hon förhörde dom andra. Men klart som fan frågar hon mig iallafall om jag kan svaret och sen ber om ursäkt eftersom hon visste hela tiden att jag var klar. Vilken tant säger jag bara! Jag blev så arg så jag började tugga till en spets på min penna och sen skriva en uppsats om kalkoner och deras umgänge. Nej det gjorde jag inte, men skrev en uppsats.

Sen skulle hela musik klassen spela och ha sig för varandra, vår grupp var bäst med This is the life. Vill även ge ett extra poäng eller stjärna eller något till Josefin för hennes försök, du var bäst. Efter oss då ;)

Därefter var det mitt favorit ämne, lunch. Tänker inte skriva mer än så för mat är gott och det vet alla! Dator på det sen, yeah vi gjorde massa uppgifter och var grymma helt enkelt jag och Linus.

Sen blev det naturkunskap prov, oj oj vad jag stressade när jag gjorde det men blev säkert massa bra. Jag svettades så mycket så när jag var klar så fick jag ta fram min uppblåsbara plastbåt och börja ro för hela mitt liv mot dörren. Resten av klassen dog i svettolyckan, R. I. P. Es-08, ni är dåliga på att simma..

Haha blev dans sen och vi fick prova kläderna. Kommer komma bilder på det sen men jag var najs som fan som arab eller vad man nu var. Såg ut som någon som skulle smälla inom en snar framtid iallafall. Så blev inget seriöst idag med dansen men vi kämpar på sakta men säkert iallafall.

Vill säga stort grattis till min mamma idag som fyller 25 ! Hon säger att hon gör det men tvivlar något på det faktiskt, hon ser inte ut som en dag över 26 iallafall.. Så lämna ett grattis till henne här så förmedlar jag inte det till henne.

Kolla här allesammans vad Ellinor skrev om min blogg på hennes blogg http://absoluteellinor.blogg.se/
Den är helt klar att läsa, jag läser ju den varje dag så det kan ni ju också göra .

"Nu ska jag berätta för er vilken blogg jag tycker är bäst av alla, helt enkelt världen bästa blogg, på alla sätt och vis!
Jag skulle också vilja kunna skriva lika härliga texter som denna ursköna musikaliska kille från klippan. Hans texter får en att skratta och bli road resten av dagen. Det är verkligen en blogg av sin egna klass, jag syftar självklart på den bästa klassen!

Måste säga att jag är så avundsjuk man kan bli på din blogg, jag ser upp till dig och tänker bli minst lika bra bloggare som dig, det ska du ha klart för dig! :D

Gå in och läs och bli lika förälskad i hans blogg som jag blivit.
bestoftobbe.blogg.se
"


Ska försöka ta och skriva ett inlägg imorron med, då lovar jag er massa skojigheter.
Kysshej på din leverpastej sålängen tills vi hörs nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Christina

GRATTIS TILL MAMSEN! :D WOHO!

2009-03-27 @ 19:31:49
URL: http://kartsman.blogg.se/
Postat av: Christina

GRATTIS TILL MAMSEN! :D WOHO!

2009-03-27 @ 19:32:30
URL: http://kartsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0