C & C @ C's place

Gokväller allesammans ! :)

Kom precis hem från Charlie där jag har spenderat hela min kväll.
Vi lekte med Christina, bakade kladdkaka och spelade en jävla massa Rock band.
Jag har kommit på att jag måste verklige tränna upp min taktkänsla, den suger ju så in i helvete :P

Charlies familj va muchas trevlias och sånt gillar :D bjöd på hamburgare, mumisgt efter en hel dag dansande. Shit blev ju nästa kaos där idag, vi behöver vår Gordon som ändrar allt för det ska fungera.

Asså jag orkar faktiskt inte skriva så långt idag, fast jag har massa roliga saker att skriva och berätta om men orkar ej just nu. Men imorron blir det fest iallafall :D får ju hoppas på en roligare fest denna veckan. Älskling kommer också hem till mig och det är typ toppen på i:et eller vad fan man säger.



Veckans mongo:
Jag och Christel Enbent


Veckans Mongon

Kommentarer
Postat av: Stinis :D

Grädden på moset säger man faktiskt! -.- haha älskar bilden! ;D

2009-03-14 @ 14:59:42
URL: http://kartsman.blogg.se/
Postat av: Stinis :D

ELLER du kanske menade : "pricken över i:ett"! :D

2009-03-14 @ 15:40:47
URL: http://kartsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0