Biffig biff

Fy fan vad jag är trött... inte en aning om vad det kan vara, kanske är tabletterna.. vem vet? Har skit ont i halsen men det är ingen ovanlighet faktiskt så de är bara att leva med :)
Klockan är nu 15.37 och jag sitter och lyssnar på musikal låtarna om och om igen.. Go go Joseph säger jag bara !

Någon mer än jag som tycker det är mysigt att äta frukost med sin familj? Det är något speciellt med det alltså, kan inte riktigt förklara men men hoppas ni fattar :D

Idag har jag hunnit att träna på Ted Gärdestad låten och städa mitt rum, mycket stolt över mig själv faktiskt!
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så allt folk kan komma hem till mig så jag slipper sitta i min ensamhet med extremt hög musik.

Men men det är sånt som händer. Nu kommer här lita bilder sen igår :

TobbE BiffCharlie bakarChristina bakar


Haha kolla vad någon hade kommenterar:
Kul att läsa, men jag tycker det är fel att kalla överviktiga personer för mcdonalds barn. Vem vet, du ansek förstörde dennes dag helt?? Har man redan dålgit självförtroende behöver man inte göra det värre.


Dagens låt - Go go Joseph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0