2 månader <3

Idag är det alltså exakt 2 månader sen jag blev tillsammans med världens bästa tjej, Sara Roos. Jag kan väll säga att tiden bara har flögigt iväg och jag har nog aldrig varit lyckligare i mitt liv. Har äntligen hittat någon som förstår sig på min konstiga humor och inte surar för det minsta lilla. Även någon som får en att må riktigt bra och känna sig uppskattad hela tiden. Det går nog inte en dag då man inte hör hur bra man är på alla sätt och det är så det ska vara. Att jag skulle bli tillsammans med dig är något jag inte ens kunde tänka mig första gången jag träffade dig. Att jag skulle få chansen att vara tillsammans med den mest omtänksammaste, snällaste, roligaste, snyggaste och underbaraste tjejen på denna jorden är inte något jag trodde. Du är den som är i mina tankar på dagarna och i mina drömmar när jag sover. Jag älskar dig mer och mer för varje gång jag träffar dig. Du har verkligen inga fel, du är perfekt från topp till tå. Att få ligga bredvid dig och titta på dig när du sover eller bara ligga och hålla om dig är nog något av det bästa som finns. Du är den som får mig att må perfekt och att vakna med ett leende och gå och lägga mig med ett.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta Sara <3




Kommentarer
Postat av: Sara

Tobbe! :'D Nu har jag läst det fyra gånger, och jag kommer läsa det 100 gånger till. Och så fick du mig att börja gråta igen så glad jag blev.. Fast det lyckas du med ganska ofta :) Ibland behöver du inte ens säga något, utan bara vara där bredvid mig och finnas för att jag ska bli tårögd så lycklig jag är. Du är det bästa som har hänt mig, och jag är så glad att jag har dig! Jag älskar dig <3

2009-03-30 @ 23:03:05
URL: http://saararoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0