Helgen

Yeah, då var det alltså måndag och jag har haft en super helg helt enkelt.
I fredags så blev det Danmark med massor folk och jag hade riktigt roligt, tackar alla för den kvällen.
Cult Shaker och Party Maker och I believe I can fly får sammanfatta allting.

I lördags vaknade man såklart bredvid Sara, lika mysigt som vanligt.
Vi degade genom halva dagen genom att kolla på film, men såklart så råkade vi somna.
Vid fem tiden tog vi bussen till Munka, då blev det pizza ätande med Jenna, Muppen och Robin.
Sen blev det hem till Sara då vi tittade på musikalen och sen blev det Monopol och fy fan vad jag ägde. Slutade med att jag hade alla gatorna och hotell på alla. Skillz that killz.

Söndagen fortsattes med Monopol två gånger till, då gick det inte lika bra.
Sen sov jag hos Sara ännu en natt.


Man var inte ens i skolan i 3 timmar men ack så många roliga citat vi fick ihop alltså.

Engelska läraren: Vad vill ni göra nästa termin på mina lektioner?
Elev1: Kan vi inte se film utan text så man hör uttal och sånt?
Elev2: Jag tycker vi borde ha text så att man hör och ser stavning.
TobbE: Jag tycker bara vi ska ha text och ingen bild. Blir inte det lite mer spännande då?

TobbE till ange och mig:

TobbE: Vad händer idag grabbar?

Total tystnad

TobbE: amen gött!


TobbE: Kan vi inte hitta på något idag?
Jag: Jo, vi kan gå hem till dig och käka tofflo .. eller jag menar våfflor! :D

Kommentarer
Postat av: Beatrice

fin blogg, läs, kommentera & följ via bloglovin, jag följer din :)

2009-07-25 @ 01:42:12
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/
Postat av: stina

lol uppdatera NUUUUUU! ;O

2009-09-04 @ 12:26:04
URL: http://kartsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0