4 månader med mera sand

De var ju alltså ett tag men man ska väll inte klaga som tomten sa när han rakade sig.
Det har hänt en massa grejor, eller jag tror det har hänt massa fast det kanske inte egentligen har hänt för vem vet om det har hänt eller inte hänt. För sånna grejor händer ju egentligen inte bara men trots allt så händer dom iallafall.

Jag har haft den bästa dagen i mitt liv som var denna lördagen den 30 då jag firade 4 månader med min lilla älskling <3
Aldrig varit lyckligare i mitt liv och det märks nog på mig, eller folk säger de iallafall så får väll tro på deras propaganda.

Jag har också skrivit en sång som går att läsa på min bilddagbok, http://BestOfTobbE.bilddagboken.se/p/show.html?id=373364610&directlink=1

Jag har också varit på stranden då jag hade skit kul när jag jagade människor inne på ICA med en filt överhuvudet och bara var allmänt störd. Liftade också från stranden till stationen, ny upplevelse och alla borde prova på det .

Jag har även "badat" hemma hos Sara, eller mer hon dök och jag stod och tittade på. Men ack det var lika kul då hon sprang och dök varje gång :D

Jag har också fått en snögubbe som är min vän, Gregory.

Även medverkat i en musikvideo som man kan hitta här:
http://www.youtube.com/watch?v=OSdzQhAvOU4

Jag somnade även på svenska idag när vi tittade på en dålig film.

Jag fick inte ha min allra sista gitarrlektion på detta året så lite besviken faktiskt....

Vad mer har inträffat? Har säkert missat något viktigt men livet är bara så perfekt det kan vara nu. Väntar bara på sommaren och hoppas att detta blir den bästa sommaren någonsin trots att jag ska vara dagis lärare i 3 veckor.

Detta var allt för mig och ps, jag älskar dig sara :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0