Sol, sommar och polacker


Årets första stekar bild!
Vi kan väll säga att vi bjuder på den :)


Idag är det alltså torsdag, den är trevlig den dagen. Det betyder att det är en dag kvar tills fredag och denna fredagen är speciell för sen har vi påsklov! Fuck yeah !
Jag vaknade hemma hos Elin mellan två halv nakna män. Borde inte varje dag börja så för alla? Då tror jag faktiskt att Arne Weise hade varit kvar på julafton.
Jag dansade igenom skolan som vanligt med massa skratt och trams. Jag älskar skolan ! :D <3

Kom hem och tog en köttbulls macka, glöm inte att anteckna detta för det är super viktigt för det kommer komma ett test om mig och det kommer vara den frågan man får mest poäng för faktiskt.

Ikväll så har jag lekt med Linus och Marie, vi har tittat Super Sugen och skrattat en massa åt lite allt möjligt. Det är najs !

Idag är jag extra glad! Titta vädret allesammans! Det luktar romantik och fotsvett i luften !
Ett jätte stort yeah från mig till er alla människor, nu ska jag lyssna reggae och ska och drömma mig bort till sommaren som kommer närmare och närmare :D <3

Kommentarer
Postat av: christel

DU bjuder på den bilden inte "vi" :P hah

2009-04-04 @ 11:26:33
URL: http://kartsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0