Slak



ALLA ÄLSKAR DET VARMA VÄDRET !


Nu är det officelt, det är påsklov! Det är riktigt najs! Förutom att jag ska dansa på onsdag från 09.30 till 19.00, det är lite surt men man får bita ihop och ta det som en räka runt midsommar.
Idag har jag chillat igenom skolan med massor av skratt som vanligt.
Jag har faktiskt inget speciellt att skriva idag. Hade dans efter skolan som var rätt tråkigt men kul på något sätt ändå. Det är skumt.
Jo jag kom på en sak, idag var jag tidig till skolan, 10 minuter innan vi började men då hittade jag inte en jävel som jag kände så virrade runder en stund helt själv.

Idag blir det slappa framför tvn, är så sjukt trött efter skolan och dansen faktiskt.
Så nu sitter jag och tittar talang och hoppas man får se en bild av Tobbe som var med där.
Han är en riktigt grym trollkarl så du kan ju besöka hans hemsida:
http://www.magicworld.se/

Eller så kan du titta in han på Youtube :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0