Sege uppdatering

Haha oj oj oj oj oj och lite mer oj faktiskt.

Jag hade visst inte bloggat på skit länge. Sånt som händer faktiskt. Jag har haft massa grejor för mig. Jag har lekt med Sara, lekt med vänner, festat, målat, rakat apor och massa annat skoj.

Men jag hade tänkt ta mig i kragen och försöka skriva ett inlägg om dagen så folk har något att skratta åt.

Jag kan berätta att jag och Sara har umgåtts i 93 i sträck, det är sjukt många. Och jag blev inte ens trött på henne, brukar bli det annars, men inte på min sötis :D

Jag ska berätta om just denna dagen istället, söndagen. Men ska göra det kort och enkelt för nu när jag hade tänkt börja spela så kom jag på att jag inte orkade skriva något alls faktiskt. Så kommer skriva det punktigt.

  • Vaknade bredvid Sara
  • Gick lång promenad med Sara, mycket mysigt
  • Lämnade Sara
  • Gick hem och cykla till Robin där Stuhr var
  • Drack Böglatte med Stuhr
  • Stack hem till Julia med Linus, Ronja, Louise och Sandra
  • Träffade Calle
  • Pratade massa minnen med de gamla gänget
  • Kom hem
  • Ut med familjen på kvällsäventyr
  • Runka till en träbit
  • Sova
Njut av detta inlägget tills jag skriver igen. Nöj er era jävlar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0