Rubrik ?

Höhö jag skulle ju blogga. Satt här och halvsov och sen kom jag på att jag hade ju lovat mig själv och resten av befolkningen i detta penis formade land att jag skulle försöka skriva ett inlägg om dagen. Så här kommer dagens inlägg som kommer börja så fort jag har tryckt enter två gånger. Det borde vara när som helst faktiskt. Vilken sekund som helst om man tänker efter. Men om du läser långsamt så kanske det tar flera minuter innan du kommer till själva inlägget. Detta är bara typ ett förord, du vet ett sånt som brukar vara i böcker. Dom är alltid jätte långa och tråkiga men ändå så är dom där alltid. Jag tycker inte om det. Men dagens inlägg ja... det borde nog dyka upp snart hade man kunnat tro... Men kolla, nu kommer det.

Jaha så du hittade två rader ner? Tufft som fan om man hade hetat Martin.
Men iallafall, vaknade ganska tidigt. Ensam och övergiven i min säng. Känns lite annorlunda att vakna själv när man har sovit med någon i fyra dagar. Men gick ju och la mig ensam så hade ju nästan kunnat räkna ut att jag skulle vakna ensam. Men ack så tufft det hade varit om jag inte hade gjort det. Bodil 56 från Klostervägen hade jag väntat mig men hon kom aldrig.. suck på henne.

Men min dag har ungefär sett ut som en söndag borde göra, fast nu är det måndag. Helt sjukt... Såndag eller Möndag borde man kalla denna dagen. Lika säck som en söndag iallafall. Jag har iallafall spelat en jävla massa gitarr idag så nu är jag så hård på fingerspetsarna så jag kan slå genom en tegelsten eller iallafall smör. Det hade jag på min macka imorse.. och kaviar också faktiskt :)

Efter så mycket spelande så de blöde från fingrarna, öronen och knäskålarna så stack jag ut med Robin och Zemmie, de pratade om sina bravader på deras fjortis runda och jag lyssnade ivrigt med en bit paj i munnen hela tiden. Denna gången skämtade jag faktiskt inte. Jag käkade paj, en hel paj. Helt själv också. Snabbt gick det med.

Sen blev en burk förstörde, jag tyckte det var skit skoj ! :D

Efter hängde vi på Bofinkenskolan, vi är så jävla tuff. Sen kom något som heter Sturh och vi mobbade henne lite.

Därefter gick jag hem och krängde kebab, gott som fan var det!

Nu ikväll har jag spelat lita mer gitarr och tittat på tv. Jag har också pratat med min älskling i telefonen som jag saknar massa! :D <3

Haha, man märkte direkt i inlägget när fantasin tog slut och tröttheten tog slut.
Men ni får något att läsa iallafall, nu ska jag titta på musikal avsnittet med Scrubs som går just nu.
Fuck, snart har vi premiär... jag är typ nervös och rädd... men de kommer lösa sig !

Tack för mig ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0