Hon var bättre än den tjocke killen

Yo, förlåt för jag glömde uppdatera igår men kommer förklaring på de sen :)

Onsdag:
Skolan var väll som vanligt massa kul. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände. Bara att Christina blev särförklarad på engelskan, oj oj vad jag och Angelica skrattade :P
Sen när jag hade slutat så tog jag och Angelica den härliga bussen 510 mot Ängelholm där vi skulle till Saras och Christians skola och överraska.
Skolan var hur stor som helst och luktade och såg ut som ett sjukhus. Jag blev rädd för det.
Jag och Angelica gick runt i flera dagar och försökte hitta Saras sal. Vi gick förbi samma gäng människor typ 5 gånger och sista gången vi gick förbi så tittade jag på dom och sa:
Hej hej, här kommer vi igen. Nu blev det allt tyst.
Dom satt bara och stirrade på oss och undrade vad fan vi gjorde.
Efter flera dagars letande och det enda vi hade kvar var en hårtuss från en katt vi dödade några dagar tidigare så hittade vi en tjock kille. Vi klubbade ihjäl han med en gurka och sen åt upp han. Nej så var det inte alls... men vi frågade han efter vägen och han sa något osammanhängande så vi började gå vidare. Efter en månads letande så letade vi upp en annan tant och hon vissade oss direkt till salen. Därför rubriken "Hon var bättre än den tjocke killen" för det sa jag till Muppen när hon hade visat oss. Så när vi var inne i någon sjuk byggnad som luktade ännu mer sjukhus och tvättmedel så ser jag min lilla Sara sitta vid ett bord och rita. Hon ser väldigt uttråkad ut. Så då plockade jag upp en saxofon och spelade en melodi på en säckpipa. Nej det gjorde jag inte det heller... Men jag ställde mig  i dörröppningen som en vit riddare från Estland och såg sådär TobbE sexig ut. Några tittade skumt på mig och undrade vem fan jag var. Men utan att säga något så tittade Sara upp. Herregud säger jag bara... Hon blev inte ens glad.. skämdes massor och undrade vem jag var och sånt. Kastade en sladd på mig också.. Nej så var det inte heller men allt hade varit roligare i denna världen om alla mina fantasier gick i uppfyllelse :D Det var så här istället, hon tittade först på oss och såg typ ut som hon hade sett ett spöke. Sen blev hon röd som en tomat och såg ut som ett barn på julafton och skuttade fram till mig och pussades lite. Det är när man får såna reaktioner som man vet att Harpan är ett grymt spel på datorn.
Det tog väll typ 5 minuter sen hade Sara avslutat den lektion och ägnade sig åt mig och Muppis istället :D

Därefter blev det att leta reda på Christian och nu när vi hade en medhjälpare som kunde sjukhuset (skolan) utantill så blev det en lätt match för oss som hade gått vilse tidigare. Där gjorde jag exakt samma sak, fast jag försökte inte se lika sexig ut. Jag gick rakt in på hans lektion, oj oj vilken reaktion.
Jag gick rakt in och där satt tre killar på en bänk. Plötsligt tittar en kille upp, han bara tittar på mig och sen ser jag hur hans ögon vidgar sig. Precis som om han såg en ängel, men idag var jag faktiskt utklädd till grönsak så vet inte varför han gjorde så. Men sen skriker han ut mitt namn iallafall. Tobbe! Vad fan gör du här? typ den reaktionen fick man av alla. Det var ju Anton som kände igen mig. Sen kom lilla Christian och han frågade väll typ samma sak och då berättade jag att jag var på uppdrag och han var tvungen att följa med. Så då gjorde han det, då fick han träffa Muppen. Pusskalas för dom kan man väll säga.

När jag och Muppen fått med våra älsklingar så blev det till Ica och lita annat sånt. Vi träffade även på Jojjo, lika bra att nämna det annars klagar hon... om hon läser min blogg. Vem vet egentligen?
Så då blev det hem till Sara där vi åt och mös en massa :D vill inte gå in på detaljer för Kungens skull...

På bussen hem såg jag en luffare och träffade även på Lisa, hon är min busskompis och vi sitter alltid på samma plats. Respekt typ.

Sen gick jag hem till Elin där Linus, Jeremy, Marie var och hade någon sorts filmkväll. Mille kom också senare. Massa skratt och trams hela kvällen typ. Jag har även gjort det mest manligaste man nånsin kan göra. Jag låg sked med Mille och Linus samtidigt. Tänk er den bilden i skalen. Jag låg i mitten för den som inte fattade :P sen somnade vi sex st i en soffa och en säng.

Det var min onsdag och torsdagen kan jag väll skriva om senare om något skoj händer :)

Kommentarer
Postat av: Sara

men måste du påminna om att jag blir röd i huvudet för allt? -.-

Men jag blev glad att ni kom. Jätteglad faktiskt :)<3

2009-04-02 @ 19:54:13
URL: http://saararoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0