Första lördag på Påskis lovis

Idag vaknade man trött och härlig och riktigt njöt av det vackra vädret och att man var ledig och inga läxor eller något. Fast det är ju inte sant, har ett historie arbete och göra också. Men det tar vi sen som jag brukar säga. ;)

Jag visste inte riktigt vad denan dagen hade att erbjuda men det ni alla. Det ska ni snart få läsa om era små sparvar.
Klockan 13.06 hoppar jag till bussen mot Hyllinge för en runda till Familia med Christel Enbent. Lägg märke till att innan hade jag varit hos mina föräldrar och fått 400kr för att spendera under dagen.
På bussen träffade jag Robin och Zemmie som satt jätte erigerade för dom skulle till Väla och köpa det-vi-coola-killar-inte-snackar-om-så-länge-det-finns-brudar-runt-omkring-fast-det händer-ibland-att-vi-gör-iallafall saken. Hoppas alla fattar vad jag menar :D

Men väll i Hyllinge klev jag och Christel av med vind i håret och lökar under armarna och hade ett mål. Familia.
Där skulle sko inhandlas, det stod högst på listan iallafall.
Så jag och Christel tog våra gigantiska fötter och började vandra och när vi är inne på Familia så har människan magen att säga:
Jag måste gå på toa
Tack.. där var hela dagen och den 100% planeringen förstörd och jag började gråta och snöt mig i en barnvagn...

Men livet gick vidare och vi fick några roliga bilder, titta här bara :D

Någon sån skum spegel.                                                       En ihoptryck TobbE


Och en seriös skit sexig bild på mig!


Christinas jacka jag har på mig, skit snygg på mig ;) jag köper den av dig för 300kr, kom ihåg det ;)

Efter dassa besökt och fix med frillan för mig själv så blev det av mot den tyska sko affären som jag inte kan stava eller uttala. Jag tror deras skor kommer från resterna från Auschwitz precis som fotbollarna på BR gör...
Men där hittade jag ett par sexy as skor. De inhandlades och han som stod i kassan såg ut som Chewvbacca men annars var det helt okej. Där stod även en unge och spelade samma Guitar Hero låt i 20mins, Eye of the tiger!

Sen vandrade vi in på City Gross helt utan anledning. Slutade med att jag köpte och Christel köpte nötter, vatten, engångsgrill, dubbelsäng, hamburgar dressing, kattmat, 3 dunkar, kaviar, majonäs, skor, rullstol, knivar, kassörskan, mjölk, vete mjöl, allt som är snällt, peppar och salt.
Nej nu ljög jag.. det var bara de två första :)

Sen gick vi och fikade, bestämde oss för att köpa bullar i cafeterian. Jag såg fetta jävla kanelbullar som jag tänkte att jag måste ha
Jag: Jag vill ha en kanelbulle och ett weinerbröd.
Kasssörskan tar fram sin äckliga klämman och plockar upp en kanelbulle
Jag: Nej jag vill inte ha den lilla, ta en av de större där längre in.
Kassörskan: Va? Du sa väll kanelbulle och weinerbröd?
Samtidigt som hon säger det stoppar hon ner den minsta kanelbullen i påsen
Jag börjar gråta och Christel skrattar nästan som tårarna rinner.

När vi var ute och fikade så kom där fram två snorungar och började prata med oss. De försökte sälja en grattis engångskamera till oss för 20kr, vilka idioter.

Tjocka ungen: Vill du köpa den? 20 kr, det är billigt.
Jag: Hmm.. nej... men du kan få den för 25 kr ;)
Tjocka ungen: Va?
Smala ungen: Han sa något till dig att du var tjock
Jag och Christina hamnar i asgarv igen

Jag och Christina lurade dom att jag hete Anton Andersson och min pappa hete Alfons och min mamma Anita. Alla i min släkt hete något på A och alla trodde bara på bokstaven A. Vi sa att Christina hete Anastasia och vi var kusiner men samtidigt tillsammans. Sen sa vi att jag var bög. Det värsta av allt var att dom trodde på allt... vad ska världen ta vägen egentligen? Den tjocka ungen hete Ahmed eller något sånt, så jag började ragga på han. Då blev han rädd. Vi skrattade även åt hans namn väldigt mycket.
Hände även lite till med dom två små ungarna, jag sprang efter dom och skrek jävla fittungar och då sprang dom allt vad dom kunde. Jag själv stannade och skrattade lite ondeskefult för mig själv.

Det var väll det roligaste på Familia som jag kommer ihåg just nu, fast vi hade riktigt kul med allt vi gjorde där faktiskt, kommer säkert på fler grejor senare men just nu sitter jag i kalsonger och svettas som en panda hos veterinären. Ett ord som min pappa inte kan stava till. Jag tackar Christina för att hon följde med mig :D

På bussen hem träffade vi Zemmie och Robin igen, dom hade rånat Forex eller det såg ut som det iallafall. De hade massa grattis skit grejor därifrån som vi kastade runder. Jävla nyckelringar!

Christina lämnade mig i Kvidinge och jag åkte till Klippan med de två andra. Då blev det hem till Zemmie och fixa lita stuff och hem till Robin och fixa lita stuff och sen hem till mig och fixa lita stuff och sen till Zemmie igen och fixade lita stuff och sen cyklade vi :)

Halv sju träffade vi Stuhr och då skulle vi först till stationen för att vänta lite på Jaqqe och Raija och sen blev det hem till Elin och vänta lite på henne och sen drog vi grabbar till Hörnan. Muchas god pizza säger jag!
Vi beställde oss en familje pizza och satt oss i parken med vars en öl och bara njöt av vädret.
FY FAN SÄGER JAG BARA! Ejakulerade nog tre gånger, fy fan vad jag älskar sommaren! Allt var helt perfekt.
När vi hade ätit klart så donkade dom andra in sakta men säkert. Men något var annorlunda.. Chrisina och Bengan var med nu, den gladaste killen i hela världen och han som inte använder skor.
Vi drog oss in i parken och gjorde upp en liten eld i grillen där.
Där satt vi och pratade, sjöng, drack och åt. Mycket mysigt säger jag bara. Vi dansade även till Joseph låtarna, vi tränar på fritiden också. Vad duktigt vi är, kakor till oss.
Timmarna gick och där kom lite allt möjligt folk förbi, typ Alex Linderos eller vad han hete. Vi blev även bortjagade av några sexor -.- men vi fixade bort dom sen. Jag körde över dom med en bulldozer och en pulka.

Timmarna gick och då skulle Christel med bussen så jag var en snäll grabb och snodde Robins cykel och fick skjuts till Åbyplan :D sen efter ett tag kom Robin och Zemmie dit. Sen vet jag inte riktigt om resten av kvällen är så viktigt att skriva med. Hände inget speciellt så jag pös mig hemmåt.
Där åt jag konserverade frukter och tittade på Norbit för alla som bryr sig.

Bilder från dagen finns på min bilddagbok, så titta in den senare idag ;)

Jag tackar alla som var med under dagen och ett särskilt tack till Christel för jag snodde din skit snygga jacka.
Tack för ni gjorde en dag på påsklovet så det kändes som en helt underbar dag under sommarlovet.

Det enda som saknades under hela dagen som hade gjort dagen lite mer perfekt hade varit om min Sara hade varit med :)<3

Kommentarer
Postat av: marie

hahah som jag sagt innan - skit rolig läsning :P

2009-04-05 @ 14:58:34
Postat av: Cliffjesus

Åh, tackas alotas. Mycket roande läsning och liknelserna var icke att leka med ;)

2009-04-06 @ 11:27:18
Postat av: Christel Enbent! :D

HAHAHA! Jag och marre sitter här och asgarvar! Läser texten hägt för varnadra och garvar lite till! :D Du är för rolig! :D TACK FÖR SOMMARENS ROLIGASTE DAG HITTINTILLS! :D

2009-04-06 @ 22:15:54
URL: http://kartsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0